A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

Pulau Perhentian..~_~

Cuaca yang mendung dari pagi sampai ke petang..^_^.. harap mOod2 kite sume tetap ceria seperti selalu ^_*.. aku terover exited bile kawanku anta email infOrm untuk bercuti ke Pulau Perhentian bersama BFF yang lain! hahahaha... mungkin sebab aku nie lama sangat da dOp terperap + membe aku nie, lame gile da aku xjmpe.. even die kawen pon aku xdapat datang..(atie, ampun ye ^_^). sO berite ttg vacation nie sudah pasti bt aku rase teruja!!

Tapi, jgn terkejut ye, nk pegi nye 5bln lebih lagik! ngeh..ngeh..ngeh..~_~..berkemungkinan utk cancle pon, aku xtau!hopefully organizer dapat lah bt yang terbaik. ahhh...da ble rase angin laut di tepi telinga ku ini (CEh, bile tOleh tepi, kipas haku yang tiup angin!hangin2!:P)
Ape yang aku pk skunk, adalah ingin menambah gadget dalam blog ni, tapi virus M smlm masih ade 70%!hukhukhuk.. mungkin kejap2 lagi..

Opiz aku masih belum berpindah even barang sume da siap packing..gle semangat aku bile tau opiz da ble pindah dr uma..tapi Electric + grill pada pintu belakang blOm dipasang lagi, xselamat nak tinggal barang kate my big bOs..:(..Jadi bertapa lagi lah aku di biliku+opizku= likpiz!huhuhu
Tengah hari tadi aku kua kejap, pg TM hantar kak kiah pnye barang, lame sgt da aku pegang, dari jumaat lepas.. nnti marah plak la bos R&I..^_^

sO terlajak kua, aku p kejap kat kedai Kak Alice, rambutku sudah bengkOk!! 2minggu lepas ku habiskan RM4++ untuk luruskan rambut ku yang tahap dewa kerinting nye! jadik, seperti yang dijanjikan.. rebonding yang aku bt nie ade warranty.. she will contact me tok repair the bengkOk2.. xbnyk pon, cm aku nie mmg agk fussy!hehehe.. lagipun nie 1st time aku abezkan dt sbnyk nie utk rambut, mngkn jumlah yang xseberapa bagi segelintir manusia.. tapi manusia ini sangat terase jumlah itu agak besar..its Only fOr hair!dan aku tau.. paling lame pon 6month-10 month bole bertahan.. myb afta that.. my hair will be in her original state!^_^
sO kena lah tunggu call dari Kak Alice, mayb weekend nanti utk redo n tambah ubat die. Tak kesah lah, yang penting FREE!

Skunk rambut aku agak weird bile aku suh Kak Alice buat rambut depan tadi.. Aishhh... mane penah la aku bt rambut depan aku sependek nih..Nie sume akibat dikutuk oleh adik ku, umi ku, spupu ku..kerana even my hair is most likely straight, tapi masih pakai hair band yang menyerlahkan dahi aku yang luas+jendul nih!hahahahaha.. tapi tu la, oleh kerana muke ku ini padang balapan 4x4.. sangat pelik bile ade rambut kat dahi..makin BOLAT!!tsk... tsk.. tsk.. rambut yang telah digunting xdapat nk disambung kembali...padan muke haku..:P..warghhhhhhh!!





2 comments:

wow! wok dh rebonding. mcmne la rupe wokk. susah untuk aku bygkn. hihi. kena jumpe nih, but dis week aku p family day d rompin, then next week aku ada kursus kawen..later kite jumpe ye..anyway, ape kate kalau wokk upload gmbr dgn rambut baru itu. lalala~

November 10, 2009 at 6:05 PM  
Mizz J said...

hahaha..malu la wOk..muke mcm padang smst!huhuhu!tp esok kalau sempat aku nk jmpe kO jap..td ade makcik anta kad kawen ank die..suh aku tolong bg kat mak ko makcik normadiah..

November 11, 2009 at 12:13 AM  

Post a Comment