A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

2nd day On DEC

Only 29 days left..n then Gudbye 2009!annyOng!..my upcOming besday..lagi 3 hari..im turn exacly 25!huhuhuhu..ni la untungnye lahir hujung tahun, still when 2010 umur ku 25. Mane kawan2 yang lahir thn1984 on Januari..hepi 26th besday in advance!O.o
aLmost 3 in the mOrning..kinda sleepy, tapi still facing on this mOnitOr..~_~..im thinking Of..ninja assassin n twilight new mOOn! The most movie i have tO watch before 2010! Movie nie da release a few days..hangat diperkatakan skrng..rase mcm nak ke Kuantan aje esOk!huhuhuhu..hOpefully my LiL tOwn nie akn ade cinEma..ASAP!
But still have work yang aku kn settle kan..which is more important. Finish the wOrk 1st..n i wont buy a DVD for this mOvies..i have tO watch them On big screen! but fOr nOw..kena tdO dulu, if nOt xsiap lagi la keje ku esOk!gud nite everyOne!^_^

0 comments:

Post a Comment