A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

Kembali Lazy!~~

adOiyaiiiii...kenapa la virus ini dtg kembali????hajat di hati mmg ari2 mahu ke gym..xkesah la wlpn sejam..tapi mggu ni 1x pOn xpg lagi. Macam mane ngn trget?huhuhuhu..
Membership pOn expired hr nie..cadang2 nye mahu ke gym mggu depan sekaligus nk renew . Harap2 bile da renew membership semangat ku ini akn renew jg!hwaiting!
Aku nie br aje siap melantak dOnat rm1!hehehe..sudah lah x pg reduce calories..aku tambah kan lagi! tapi xpe la, cukup untuk tampung sampai pg esOk.. ape menu aku hr ini?mari kOngsi!^_^

Brkfst - Rx-Lite (produk yang aku ct ari tu)
Lucnh - Nasi pth separuh + sup campur + kailan ikan masin + fresh Oren = RM 11 'makan di kedai! bOring ari2 mkn meehOn@bubur'!
Tea Break - Donat (RM1=3bj) + tropicana epal
Dinner - Rx-Lite (kalau lapa, telan air masak smpi kenyang pas tu terus tdO!)~_~

Sedikit cerite ttg Rx-Lite produk yang br aku cb.rasa?ade rs mcm milO, cm agk light..cr minum yang senang cm shake dgn air suam atau air sejuk, ikOt selera masing2. bOleh jgk di campur dengan sOya.Yummy!hehehehe..kesan?aku masih x naik scale lagi..hjng bulan nie la [takOt!]^_*..tapi mmg rs kenyang bile da minum..xterasa nk makan lagi..kalau pakse gak akn rs mahu uweekkkk!
Biase nye kalau aku mkn utk dinner..aku akan pastikan aku mkn lebih kurang 2jam sblm nk tdO..jadi lepas makan da ble get ready untk beradu, dgn itu xdek la aku akn terase nk mkn mcm2. Kalau aku minum pagi..biase nye aku boleh bertahan sampai kOl 2ptg tanpa mkn ape2..masih boleh fOkus kerja. Tapi adalah penting ye rakan2 utk makan ikOt time! Pade kOrang2 yang berdiet..ingt ye, jgn smpi xmkn!gud luck!


0 comments:

Post a Comment