A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

1st Day On 2010

1 Januari 2010! Finally! Setahun lagi berlalu..ughhh!cepat betOl! aku x kemane-mane pun hari nie..ptg tadi melantak pizza which is ruined my DIET! huhuhuhuhu...CountdOwn depan TV kat uma my cousin tadi..Obviously mmg xdek ape2 yang menarik!^_^..

Looked back fOr 2009..ape yang aku da thru?
1. Kedai yang aku namekan TCC, Officially cLose On FEb 09..
2. Office aku berpindah semule kat uma..which is where i sleep tOo! [xperlu bagun pagi lagi!]
3. Offically start attended meeting+course+conference+++ On behalf Of my Dad [ 10:2] O.o
4. Get tO knOw mOre Staff TM. 20 years ++ gap..Mostly!^_^
5. Aku gain weight lagi!hahahaha^_*
6. Meet Mr Z after a years we never seen each others..Recently we meet On Christmas, but i
keep feel..it will Over sOon enOugh..:( uhhhh...Whatever!

2010?
1. My Office mungkin akan pindah awal tahun ni, hopefully..[mendap da otak aku dOp uma]O.o
2. Our biz akan bertambah stabil n success.
3. Of cOurse, i hOpe me n all people arOund me me will stay healthy..ALWAYS!^_*
4. tO LOST weight!^_^..harap will untuk g gym x ilang!huhuhu
5.the Rest...wait n see! a'ha 1 mOre! i want tO get Over HIM!Fighting!^_^



Faizal Tahir - Cuba [credit : nuruliena@ youtube]

Suddenly..Layan feeling plak dgr lagu ni...huhuhu...O_o

0 comments:

Post a Comment