A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

'M' yang dipecahkan..^_^

finally! aku ke gym jgk pagi tadi!spent 1 hOur and half, i've burn 1k kalories! tapi petang nie, rase nye xdpt pegi.sOoo tired..balik dari gym tadi, aku still xbenti buat keje.. kalau mengadap pc je xpe..hari nie saje 10x aku turun naik tangga! jadi aku kire ptg nie gym aku cm memanjat tangge aje..esOk pagi plak sambung..^_^

sO keje Opiz sume da ku settle untuk ari nie, KWSP pun da pegi.nk bt schedule untuk keje esOk plak..tapi lepas nie still ade kj..nk kemas sikit bilik adik aku yang da agk x berupe bilik..~_~
Semalam aku br kemas bilik aku, keluarkan sume fail yang da bersimpan dalam kotak..separuh aje la, mane yang penting aje aku keluarkan semule. nampaknye dlm mase terdekat nie aku x berpindah opiz lagi..kedai yang di mohon ari tuh da di buat store untuk barang2 keje..jadi kena sewa kdi lain utk di buat opiz. Tapi bagus jgk! xperlu la aku kn bgn pagi utk ke pejabat [since pejabat ku bilik tidurku] huhuhuhu

White board jg telah di alihkan utk aku letak cermin panjang..hehehe...pas nie ari2 la aku telek cermin..kenapa? sebab dengan ade nye cermin yang boleh ku lihat my fat bOdy!! its always make me think 1000x untuk makan mende2 yang xsepatut nye aku telan di wak2 yang sepatutnye aku da tdO!huhuhuhu..lagik satu..untuk stay kan semangat nk terus kawal makan dan harus rajin ke gym! kamu2 di luar sane mane yang ade masalah lemak berlebihan pon bOle try. Trust me..there is nOthing mOre hateful than seing ur body fat+ugly=eyesick!

I will lOoked at this at least 20x per day!^^

0 comments:

Post a Comment