A Journey I Called Life

The stOry Of myself and pepole around me. Here, a place i want to revealed all the feeling inside..^_^

Rest

*hOpe i can rest at a place like this..*_*

I'm dOin nOthing tOday..mahu rest satu hari sebelum sambung semule sume2 yang xsiap..uhhh...ade baik n buruknye bekerja sendiri ini. FYI, i'll dO all kind Of wOrk, a representative Of cOmpany, an accountant, a general clerk, a supervisor, even a peon!huhuhu...sOmetime keje aku cm rehat2 kat Opiz[which is lOcated at my Own rOom]..n playing game. My wOrk required me tO, aku harus ke site, aku harus attend meeting, aku harus manage account cOmpany+hOuse expenses, aku harus bt claim, aku harus hadir cOurse, aku harus naik turun pejabat2 yang berkaitan..sOmetime in a week aku berada di kl, di ktn dn balik semule ke temerloh. kdg2 sgt penta n kadang2 sgt santai!^__^

Starting next week, aku harus ke site..Opiz n stOre alsO lOcated di Triang skrng. But, itu cm Official Opiz je, if ade inspectiOn kat c2 la kami akn bw mereke2. Operation Opiz still here at my rOom..akan berpindah jgk, but it will take time. so on my leisure day,aku cm bermalasan di rumah..gOt a J-Drama DVD..Samurai High School..masih ade baki 3 episOde yang belum tgk..kalau rajin abez kan malam ni..kalau len kali je la. Comedy n a light stOry, sesuai utk bergelak n melepaskn tensen!^___^

*Samurai High School..^_^

0 comments:

Post a Comment